» Coronamaatregelen per 27 januari

Coronamaatregelen per 27 januari

Beste leden,

Met plezier melden wij u dat de horeca weer grotendeels opengaat. Als gevolg hiervan zal ons clubhuis met ingang van 27 januari 2022 weer open zijn en wel onder volgende voorwaarden:
• Er zijn vaste zitplaatsen (placeren), reserveren is niet verplicht.
• Aan een tafel is geen maximaal aantal personen voorbehouden. Wel dient iedereen op 1,5 meter afstand van elkaar te zitten.
• Binnen is een mondkapje verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar, ook bij verplaatsingen. Het mondkapje hoeft niet op bij gasten die zitten.

Algemeen:
Leden en gasten mogen het clubhuis, de receptie, dames kleedkamer en wc’s alleen betreden als ze een coronatoegangsbewijs (CTB) met identificatiebewijs kunnen tonen, een mondkapje dragen en 1,5 meter afstand houden.
Deze nieuwe versoepelingen komen op de bestaande maatregelen en gelden tot in ieder geval 8 maart 2022.