» Club

Club

De baan van Golfclub Broekpolder is een lange park/polderbaan met open fairways en een ruim uitzicht over lager gelegen terreinen in Midden-Delfland. Waterpartijen, omgeven door riet, vormen een onderdeel van meerdere holes waar gedurende de zomermaanden alleen kwakende kikkers – het symbool van Broekpolder – de rust ‘verstoren’.

Historie

Golfclub Broekpolder is de erfdraagster van de op 15 december 1932 opgerichte Rotterdamsche Golfclub die in Kralingen beschikte over een 9 holes golfbaan. Sinds 1961 hadden leden van deze vereniging de behoefte aan een volwaardige 18 holes baan.

Verder lezen

Lidmaatschap

Als lid van Golfclub Broekpolder speelt u midden in de natuur op een prachtige en uitdagende baan in de regio Rotterdam. Wij nodigen u van harte uit een lidmaatschap te overwegen.

verder lezen

Businesspartners

Golfclub Broekpolder kent een lange traditie waarin businesspartners met GC Broekpolder verbonden zijn. Businesspartners van Golfclub Broekpolder zijn veelal bedrijven uit de Rotterdamse regio, die het belangrijk vinden hun relaties op hoog niveau te ontvangen voor een eersteklas golfbeleving. Eén ding hebben zij gemeen: zij maken graag en frequent gebruik van de mooie golfbaan en de faciliteiten die het businesspartnership hen te bieden heeft.

meer lezen