» Club » Businesspartners

Businesspartners

Golfclub Broekpolder kent een lange traditie van businesspartners die verbonden zijn aan de golfclub. Businesspartners van Broekpolder zijn veelal bedrijven uit de Rotterdamse regio, die het belangrijk vinden hun relaties op hoog niveau te ontvangen voor een eersteklas golfbeleving. Eén ding hebben zij gemeen: zij maken graag en frequent gebruik van de mooie golfbaan en de faciliteiten die het businesspartnership hen te bieden heeft.

Word ook businesspartner!

Businesspartners kunnen gebruik maken van de golfbaan en de faciliteiten van Broekpolder. Er zijn verschillende businesspartnerpakketten met onder andere een bedrijfscompetitie en een aantal speelrechtkaarten.

Vanzelfsprekend wordt de bedrijfsnaam in de hal van het clubhuis en op de website vermeld. Businesspartners krijgen de gelegenheid een advertentie te plaatsen in het clubblad of het jaarboek. Zoals aangegeven: de club organiseert een businesspartnercompetitie, waaraan het bedrijf met zijn relaties kan deelnemen; er is tevens een jaarlijkse bestuur-businesspartner dag. Daarnaast bestaat de mogelijkheid een golfdag te organiseren, die geheel naar eigen wens kan worden ingericht.

Is uw belangstelling gewekt? Neemt u dan contact op met ons secretariaat.

Commissiekamer

Voor businesspartners bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van de speciaal daarvoor ingerichte commissiekamer. Hier beschikt u over een groot presentatiescherm, snel internet en uiteraard is de catering in goede handen.