» NGF Competitie

Competitie 2024

Voorspelen
Voor het spelen van een oefenronde voor de competitie kunt u vooraf contact opnemen met onze caddiemaster op 010-2495556.

Voorwaarden:

• Spelers van de bezoekende teams kunnen voorspelen, mits met de caddiemaster een redelijke afspraak is gemaakt over dag en tijd en er sprake is van wederkerigheid bij de homecourse van het bezoekende team. Het voorspeeltarief van € 60,- is van toepassing, met uitzondering van de hoofdklasse.
  • Alleen spelers die daadwerkelijk aan de betreffende competitiewedstrijd deelnemen en die officieel zijn opgegeven bij de NGF kunnen van deze oefenmogelijkheid gebruik maken. Maximaal 6 spelers per team.
  • In het weekeinde kan alleen worden voorgespeeld door de teams die ook tijdens de competitie op zaterdag of zondag spelen.

Wij wensen u een succesvolle en gezellige competitie 2024!

Bel de caddiemaster

Informatie jeugdcompetitie

Op 2, 9 en 16 juni zijn onze jeugdteams gastheer voor de jeugdcompetitie. Op de website vindt u informatie betreffende de starttijden van de verschillende teams. Op basis van wederkerigheid wordt een lunch verzorgd voor spelers en maximaal twee begeleiders. Het is tevens mogelijk om in een bufferflight te spelen achter de wedstrijd aan. Er zal op het moment zelf gekeken worden hoeveel ruimte er is op de baan.

Op basis van wederkerigheid is het mogelijk voorafgaand aan de wedstrijd voor te spelen. Het voorspeeltarief van € 60,– is van toepassing op alle teams behalve die uit de hoofdklasse. Graag hierover contact opnemen met de caddiemaster.

Mail uw vraag aan de jeugdcommissie