» Club » Lidmaatschap

Lidmaatschap

Als lid van Golfclub Broekpolder speelt u midden in de natuur op een prachtige en uitdagende baan in de regio Rotterdam. Wij nodigen u van harte uit een lidmaatschap te overwegen.

Geen starttijden

Golfclub Broekpolder kent geen starttijden. Als lid kunt u vrijwel altijd terecht om individueel een ronde te spelen en dankzij een bloeiend verenigingsleven kunt u iedere week deelnemen aan in clubverband georganiseerde wedstrijden. Daarnaast is Golfclub Broekpolder met een groot aantal teams sterk vertegenwoordigd in de jaarlijkse NGF-golfcompetities.

Nieuwe leden

Nieuwe leden zijn altijd welkom op Golfclub Broekpolder. Echter op dit moment hanteert Golfclub Broekpolder een wachtlijst voor het lidmaatschap. Voor degenen die belangstelling hebben geldt een statutair vastgelegde toelatingsprocedure. Jaarlijks komen er plaatsen beschikbaar, aan de hand van het aantal opzeggingen van leden. Het lidmaatschap gaat jaarlijks in per
1 januari. Bij het secretariaat kunt u een aanmeldingsformulier opvragen. U kunt daar ook terecht voor meer informatie.

Lidmaatschapsvormen

Gewoon lidmaatschap

3 categorieën (leeftijd op 1 januari)

• 25 t/m 27 jaar
  • 28 t/m 32 jaar
  • 33 jaar of ouder

Jeugdlidmaatschap

3 categorieën (leeftijd op 1 januari)

• t/m 17 jaar
  • 18 t/m 20 jaar
  • 21 t/m 24 jaar

Studentenlidmaatschap

Student dient lid te zijn van de R.S.C. of de R.V.S.V.

• Lidmaatschap € 720,-
  • Ballengeld        €   30,-
  • NGF-bijdrage  €   10,- (t/m 20 jaar)
    €   23,- (vanaf 21 jaar)

Kopie van bewijs van inschrijving bij Hogeschool of Universiteit bijsluiten.

Expatriate Membership

Tijdelijk lidmaatschap voor personen die op expatriate basis in Nederland werken. Het secretariaat kan u informeren over de voorwaarden.