» Inschrijving competitie 2022

Inschrijving competitie 2022

Vanwege Covid-19 heeft de NGF-voorjaarscompetitie de afgelopen 2 jaar geen doorgang kunnen vinden. Door het landelijke vaccinatieprogramma verwachten wij dat de NGF-voorjaarscompetitie 2022 wel door zal gaan.
Het afgelopen jaar is ons ledental fors gegroeid met veelal fanatieke en frequent spelende golf(st)ers. Zoals bekend heeft Broekpolder 36 competitieteams, verdeeld over alle speelsterktes. Voor de vrijdag- en zondagcompetitie is het maximum aantal teams bereikt, het inschrijven van meer teams op deze dagen is dus geen optie.

Wij verwachten weer veel aanmeldingen waardoor er misschien onvoldoende plek is om iedereen in te delen. Daarom hebben wij een competitiereglement opgesteld om de selectieprocedure zo eerlijk en duidelijk mogelijk te laten verlopen en eventuele teleurstellingen tot een minimum te beperken. Dit competitiereglement vindt u hier op de website.

Om deel te kunnen nemen aan de voorjaarscompetitie 2022 dient u voor 15 september aanstaande uw schriftelijke aanmelding aan het secretariaat (secretariaat@golfclub-broekpolder.nl) te sturen met daarbij uw keuze voor competitiedag dinsdag, donderdag, vrijdag of zondag. De Heren Senioren hebben eerder al een mail ontvangen, als zij zich al hebben aangemeld dan hoeven ze dat niet nogmaals te doen.

Uw aanmelding zien wij graag tegemoet.

George Nadorp, voorzitter Commissie Topgolf
Enno Hageman, wedstrijdcommissaris