» Verruiming coronaprotocol per 4 juli 2020

Verruiming coronaprotocol per 4 juli 2020

Vanaf 4 juli zijn de volgende wijzigingen van kracht:

• De verplichte registratie voor gebruik driving range, oefen-holes en putting green vervalt.
• Het maximum van 3 keer per week spelen wordt afgeschaft.
• De hospitality-regeling voor gasten van de ‘Oude Negen’ en van banen waar we een hospitality-regeling mee hebben is weer van kracht.
• Greenfee spelers en wedstrijden van derden zijn weer toegestaan.
• 4-ballen zijn weer ‘full-time’ toegestaan. Voor de goede orde: de golfregels en daarmee de etiquette zijn van toepassing. Doorlaten is dus toegestaan!
• Twee looproutes worden aangepast: de looproute op de trap in het clubhuis en de rechtstreekse looproute langs de puttinggreen naar de eerste tee worden tweerichting-verkeer. De overige (bestaande) looplijnen blijven van toepassing.
• De zitbanken in de baan worden teruggeplaatst.

De basisregel is en blijft: alle bestaande hygiëne maatregelen en de 1,5 meter regel blijven onverminderd van toepassing.

Onderstaande maatregelen blijven onveranderd van toepassing:

• Het starttijden-registratiesysteem voor 9 en 18-holes: de intentie is wel om indien mogelijk per 15 juli a.s. het systeem te verlaten. Op dit moment is er vanuit de NGF/veiligheidsregio nog geen duidelijke onderbouwing dat de verplichte registratie losgelaten mag worden.
• Shotgun-wedstrijden blijven tot nader order niet toegestaan.
• Terugplaatsen harken, ballenwassers en prullenbakken tot nader order “on hold”.

Wij hopen dat u net als wij verheugd bent over deze verruiming. Wij wensen u veel speelplezier op onze prachtige baan.