» VACATURE CADDIEMASTER M/V (Part time)

VACATURE CADDIEMASTER M/V (Part time)

Ter versterking van het team is Golfclub Broekpolder per direct op zoek naar een caddiemaster.

Golfclub Broekpolder is een besloten golfclub even buiten Rotterdam met ongeveer 1000 leden die individueel of in wedstrijdverband golfen. Regelmatig worden er ook bedrijfsdagen georganiseerd, variërend van 12 tot 120 spelers.

De golfbaan ligt in het natuurgebied “De Broekpolder” in Vlaardingen en is alleen met eigen vervoer bereikbaar.

De caddiemaster die wij zoeken is een gastheer/gastvrouw pur sang, heeft ervaring in een dienstverlenende functie, is zelfstandig, stressbestendig en communicatief sterk.

Hij/zij is onder meer belast met ontvangst en registratie van (gast)spelers, planning van starttijden, het bevorderen van de doorstroom in de baan en het handhaven van de huisregels.

Golfclub Broekpolder hecht veel waarde aan gastvrijheid en servicegerichtheid, de caddiemaster dient dat uit te kunnen dragen.

U bent beschikbaar op wisselende tijden, verdeeld over 7 dagen, dus ook in het weekend.  Flexibiliteit is een must.

Goede arbeidsvoorwaarden conform cao (Golfbranche)

Bent u enthousiast?

Mail uw CV met motivatie of eventuele vragen aan:

Golfclub Broekpolder
Het Secretariaat