» Update Lustrumactiviteiten

Update Lustrumactiviteiten

door Raymond de Bok

Helaas geen lustrumactiviteiten op 27 april.

Wat was het leuk geweest om op Koningsdag eindelijk met de festiviteiten rondom het lustrum feestelijk te kunnen opstarten. Helaas blijven de terrassen nog dicht en zijn andere activiteiten ook nog niet toegestaan. De lustrumcommissie concentreert zich thans op de festiviteiten op de reeds aangekondigde lustrumweek van 30 juni tot en met 4 juli deze zomer, wanneer wellicht het merendeel van de leden reeds is ingeënt en de coronamaatregelen inmiddels dermate zijn verruimd dat wij werkelijk wat feestelijkheden kunnen beleven. Wij zien ernaar uit, de voorbereidingen zijn in volle gang en er is voldoende tijd om de golfevenementen leuk in te richten, denk maar aan de Alibaba wedstrijd met 40 hindernissen en ongetwijfeld omgeven met verrassende feestelijkheden.

TOP 40
De Lustrumcommissie wil samen met alle leden een eigen Broekpolder Top 40 samenstellen. Treed in de voetsporen van Ad Visser en Penny de Jager en maak uw eigen favoriete top 40 play-list. (Het mogen er ook best iets minder zijn). Laat de rijke internationale muziekhistorie van de laatste 40 jaar in 2021 weer herleven. Meedoen is eenvoudig. Op de site van Broekpolder (via het logo in de menubalk van 4tee) vindt u onder de button TOP 40 de instructies. Hoe gaaf is het wanneer ue straks op het eindfeest allemaal nummers voorbij hoort komen die – niet helemaal toevallig dus – ook hoog op uw lijst genoteerd staan.

40 meter putt
De lustrumcommissie is erg in haar nopjes met het groot aantal leden die van tijd tot tijd een 40 meter putt wagen. Wilt u in aanmerking komen voor prijzen, dan is het wel noodzakelijk dat u de volledige putt op video/film vastlegt. Insturen van de putt-poging heeft al zin als uw golfballetje binnen een straal van 40 cm rond de hole eindigt. Ons streven is om minimaal 100 inzendingen van geslaagde pogingen binnen te krijgen.
NB. 40 meter putts die onderdeel zijn van een Lustrumtoernooi maken geen deel uit van deze 4tee-40-meter-competitie.

Lustrumkleding
Wacht niet langer met het bestellen van de lustrumkleding, en voor deze dag zeker het oranje shirt, en plaats uiterlijk 5 april uw bestelling, dan zorgen wij ervoor dat de bestelling spoedig wordt geleverd. Alle items zijn los of als combinatie verkrijgbaar via de shop op de website. De pasmaten hangen in het clubhuis.

Bereikbaarheid LUCO
lustrumcommissie@golfclub-broekpolder