» Update baanrenovatie

Update baanrenovatie

door Henk Spoon

Beste mede-leden,
De renovatieactiviteiten zijn duidelijk in een stroomversnelling gekomen. Overal wordt gewerkt, gegraven, gezaaid en opgebouwd. Greens, tees, vijvers, het lijkt wel of alles tegelijk onder handen wordt genomen. Maar dit gaat toch echt volgens plan!

Op de ALV van 19 mei jl. heb ik een update gegeven over verschillende belangrijke aspecten van de renovatie. Gezien de belangstelling van de leden voor het project (zich ook uitend in de vele vragen die ik op het terras krijg), geen overbodige luxe.

De gebruikte presentatie voor deze update vindt u via deze link. Ik denk dat de meeste aandacht uit zal gaan naar een aantal aanpassingen in het ontwerp, en de financiën.

Ik ben altijd bereid verdere vragen te beantwoorden, en we spreken elkaar in ieder geval weer op de geplande ingelaste ALV op 8 september a.s.

Save the date!