» Uitnodiging inschrijven voor wedstrijden

Uitnodiging inschrijven voor wedstrijden

Iedere dinsdag van begin maart tot eind oktober organiseert de damescommissie ladies only golfwedstrijden. Deelnemers ontvangen per e-mail een startlijst en informatie over de te spelen wedstrijd. De commissie nodigt u allen uit om zich voor de wedstrijden in te schrijven.

Qualifying en non-qualifying wedstrijden
De damescommissie organiseert zowel qualifying (Q) als non-qualifying (non-Q) wedstrijden in diverse vormen. Zo zijn er maandbeker Q-wedstrijden voor verschillende handicapcategorieën, 18 holes Q-wedstrijden (2-bal) en vanaf dit jaar ook 9 holes Q-wedstrijden (3-bal). Daarnaast treft u op de wedstrijdkalender specifieke Q-wedstrijden aan zoals de Openingsbeker, Bloemenbeker, Grootmoeder (50+), Dameswisselbeker, Mary Stuarttrofee en de Rotterdam Wisselbeker. Naast al deze Q-wedstrijden organiseren wij ook vele non-Q-wedstrijden zoals de Regenboogwedstrijd, de 3 -, of 4-stokken wedstrijd, en de Patsome. Naast al de ladies only wedstrijden worden er enkele wedstrijden samen met de herencommissie georganiseerd voor ladies and gentlemen. Kortom het belooft weer een mooi jaar te worden. Golfclub Broekpolder staat bekend om haar verenigingsleven en dit bewijst zich door het jaarlijkse grote aantal aanmeldingen. De damesdinsdagen op Golfclub Broekpolder zijn in de verre omtrek bekend om de goede sfeer en gezelligheid. Dit zien we ook op de jaarlijkse Vriendinnendag, waaraan zo’n 120 dames inclusief enthousiaste gasten deelnemen.

Prijzen
Er zijn diverse prijzen, eervolle vermeldingen op bekers en borden in het clubhuis voor u als winnaar(s) van de wedstrijd. Ook kunt u zich aanmelden voor de Ringerscore. Bij Q-wedstrijden worden de parren, birdies, eagles en albatrossen per deelnemer genoteerd. Aan het eind van het seizoen valt er dan een Ringerscore-winnares uit de bus.  Prijsuitreikingen vinden verdeeld over het jaar plaats.

Aanvang, bijdrage en aanpassingen
De wedstrijden starten vanaf 9:30 uur en in een aantal gevallen om 10:00 uur of later. Inschrijving kan tot 23.00 uur op de zaterdag voorafgaande aan de wedstrijd. Voor de wedstrijden geldt doorgaans een bijdrage van € 2 tenzij anders vermeld op de site en in de wedstrijdmail. Deze € 2 wordt tweejaarlijks geïnd op basis van uw inschrijving. De penningmeester van de commissie zal u over uw bijdrage berichten. Ook zult u tijdig worden bericht indien de wedstrijdkalender verandert zoals de afgelopen jaren door de pandemie of dit jaar door de werkzaamheden op onze prachtige golfbaan in transitie.

Op de hoogte blijven?
Wilt u op de hoogte worden gehouden over deze dameswedstrijden dan kunt u zich aanmelden bij het secretariaat voor de ‘wekelijkse’ e-mails met informatie over de aanstaande wedstrijd. Alle wedstrijden zijn daarnaast ook te vinden op de site van Golfclub Broekpolder. U kunt op de site zien dat er op de dinsdagen 26 april en 3 mei geen wedstrijden zijn georganiseerd omdat er dan twee damesteams gastvrouw zijn en als gevolg daarvan de baan volledig bezet is.

Namens de damescommissie

Email: damescommissie@golfclub-broekpolder.nl