Baaninfo vrijdag 26 april

Competitie Heren 1+4 18 holes start 11.30 van T1 en T10

Drivingrange gesloten 15.30 t/m 16.30 ivm ballenrapen

Testhome

De baan van Golfclub Broekpolder is een lange park/polderbaan met open fairways en een ruim uitzicht over lager gelegen terreinen in Midden-Delfland. Waterpartijen, omgeven door riet, vormen een onderdeel van meerdere holes waar gedurende de zomermaanden alleen kwakende kikkers – het symbool van Broekpolder – de rust ‘verstoren’.

Golfclub Broekpolder ligt op een steenworp afstand van Rotterdam midden in het recreatiegebied van Vlaardingen en Midden-Delfland.

Als u het met eigen ogen wilt zien: op Golfclub Broekpolder zijn gastspelers welkom! Oók tijdens onze baanrenovatie waarmee onlangs een start is gemaakt. Gedurende deze baanrenovatie streven wij ernaar de baan altijd Qualifying te houden. Wel kunt u tijdens het spelen enige hinder ondervinden. Wij hanteren tijdens de renovatie van de baan een aangepast tarief van € 65,- voor onze gastspelers.

Professionals Broekpolder

James Doughtie en Eric Kruijning zijn de professionals welke zijn verbonden aan de Golfclub Broekpolder. Wilt u meer weten over James en Eric, de tarieven of direct een les boeken? Klik dan op de ‘meer lezen’ knop hieronder.

meer lezen