» NGF Seniorendagen op 5, 6 en 7 augustus

NGF Seniorendagen op 5, 6 en 7 augustus

Op 5, 6 en 7 augustus zullen de NGF Seniorendagen voor de achtse keer plaatsvinden bij Golfclub Almeerderhout. Tijdens deze drie dagen kunnen uw senioren verschillende soorten wedstrijden spelen tegen leden van andere clubs. Elke dag kent een andere wedstrijdvorm en per dag kan er worden ingeschreven. De Seniorendagen staan in het teken van elkaar sportief ontmoeten met een gezellige afsluiting. Met name de woensdagwedstrijd, met als wedstrijdvorm Texas Scramble, is uitstekend geschikt als teambuildingsactiviteit van clubs, omdat je per clubteam inschrijft.

De donderdag staat in het teken van een four ball-better ball, waarbij per tweetallen wordt ingeschreven. Dit kan natuurlijk een gemixt team zijn. De laatste dag, vrijdag, wordt gespeeld in een nieuwe spelvorm: two ball-best ball. Dit is in feite een scramble met twee personen. Voor deze wedstrijd kan per tweetal of individueel worden ingeschreven.

Dit jaar zijn de eisen voor deelname iets versoepeld en kan met een handicap tot maximaal 36 worden ingeschreven. De minimale leeftijd voor heren is gelijk gebleven op 55 jaar en voor dames is dit 50 jaar.

Voor meer informatie, zie: www.almeerderhout.nl/ngf-seniorendagen-2015/

Wij zien seniorleden van uw vereniging graag als deelnemer tegemoet op Almeerderhout.

Met vriendelijke groeten,
NEDERLANDSE GOLF FEDERATIE