» NGF Competitie 2021 – Update

NGF Competitie 2021 – Update

Update 27 februari 2021 (Zie ook nieuwsbrief #151)

Voorjaarscompetitie 2021 voor volwassenen gaat niet door

Op woensdag 24 februari heeft de NGF bekend gemaakt dat de voorjaarscompetitie 2021 voor volwassenen geannuleerd is. De reden is dat op dit moment het nog steeds niet is toegestaan om wedstrijden/competities te spelen en de kans uiterst gering is dat hier voor eind maart een wijziging in komt. Daarbij hebben vele clubs te kennen gegeven graag snel duidelijkheid te willen over de stand van zaken; ook zijn er veel spelers die zich niet prettig zouden voelen wanneer de competitie door zou gaan. Het is heel jammer dat nu voor het tweede achtereenvolgende jaar er geen voorjaarscompetitie gespeeld gaat worden. De NGF gaat er vooralsnog vanuit dat de jeugd- en najaarscompetitie wel gespeeld kunnen worden. Wij hebben begrip voor het NGF-besluit maar beseffen ook dat het voor velen een grote teleurstelling is.