» Laatste maandbekerwestrijd van seizoen 2020

Laatste maandbekerwestrijd van seizoen 2020

Aanstaande zondag 11 oktober vindt de laatste maandbekerwedstrijd van het seizoen 2020 plaats. Veel mensen hebben zich ingeschreven om toch nog een qualifying kaart te spelen en misschien zelfs de maandbeker te winnen. En om de gunstigste parkeerplek voor de wintermaanden te reserveren! De 2020 maandbekerwinnaars tot nu toe zijn:

De 2020 maandbekerwinnaars tot nu toe zijn:

BT strokeplay MT strokeplay MT stableford
Juni Kane Klaasman Yvonne Spiele Tijn Meijering
Juli Lars Lucardie Lucas Werner Ton de Groot
Augustus Jurriaan Kasius Nicole Kester Eline Balhuizen
September Dylan Boshart Mirella van Iperen Simon van der Burg
Oktober ? ? ?

Op zondag zullen de prijzen voor alle 2020 maandbekerwinnaars klaarliggen in de commissiekamer. Na afloop van de BT strokeplay, MT strokeplay en MT stableford wedstrijden worden ook de winnaars van elke categorie bekendgemaakt en de prijzen beschikbaar gesteld. Prijzen die niet op zondag opgehaald worden komen bij het secretariaat te liggen. In de strijd om in het overallklassement winnaar te worden (Piet Roodenburg Trofee) is het nog zeer spannend. De top 5 tot nu toe is:

1. Lars Lucardie 35 punten
2. Damiano Bergmans 34 punten
3. Mirella van Iperen 30 punten
4. Kane Klaasman 28 punten
5. Ruud van Leeuwen 23 punten

Op zondag kan alles nog veranderen, want degene die 1e wordt krijgt 20 punten, de 2e 19 punten, enz. Begin volgende week wordt de winnaar bekend gemaakt en de prijs wordt na de MasterWild wedstrijd uitgereikt.