» Jennifer Sepers wint Efteling Jeugd Open

Jennifer Sepers wint Efteling Jeugd Open

winnaar-jennifer-sepers
Het Efteling Golfpark en de golfclub Efteling organiseerden op zondag 22 mei het Efteling Jeugd Open 2016. Jennifer Sepers ging er in de eerste categorie met de hoofdprijs vandoor.

Ruim 140 jeugdspelers tot 21 jaar uit Nederland en België waren voor dit evenement naar Kaatsheuvel gekomen.

De jeugd speelde in drie categorieën op de baan die er prachtig bijlag. Ondanks de regen werd er goed gescoord.
In categorie 1 ging de eerste prijs naar de 16-jarige Jennifer Sepers uit Rotterdam. De talentvolle selectiespeelster noteerde een 76. In categorie 2 was de 15-jarige Anne van den Berg uit Duiven met 38 punten de winnaar en in categorie 3 ging de 13 jarige Lucas Eekels uit Waalwijk met de beker naar huis.
De speciale hole-in-oneprijs ging er dit jaar niet uit en wordt bewaard voor volgend jaar. Na afloop werden de vrijwilligers en Golfpark hartelijk bedankt door de organiserende Jeugdcommissie van Golfclub Efteling.