» GOLFWEEKWEDSTRIJDEN 1-4 JULI 2021*

GOLFWEEKWEDSTRIJDEN 1-4 JULI 2021*

Donderdag 1 juli: Texas Scramble
De wedstrijdvorm is een Texas Scramble. Alle spelers slaan af en vervolgens wordt er een bal gekozen (van iedere speler moet in ieder geval 3x de afslag gekozen worden)
Vanaf deze plek wordt de volgende slag gespeeld, waarbij de speler van de gekozen bal, die slagbeurt niet mag slaan. Iedereen mag altijd putten. De beste totale netto strokeplay score wint.
In flights van 6 worden 18 holes gespeeld.
Alleen op deze dag in de golfweek bestaat de mogelijkheid om een gastspeler uit te nodigen. Per flight geldt de regel dat er ten minste 2 Broekpolderleden deelnemen.
De dag eindigt met een 4treffelijke 4tee BBQ op een of meerdere terrassen en wordt uiteraard omgeven met een flink 4tee-sausje …
Er is ruimte voor 192 leden, inclusief gastspelers.
Aanvang: 12.00 uur
Ontvangst: vanaf 11.00 uur
Kosten incl. bbq: € 25,00 p.p.
Inschrijving: Individueel (met gastspeler(s), max 2 per BP lid)
Introducee : € 15,00 greenfee
U bent ingeschreven na betaling!

Vrijdag 2 juli: Wedstrijd leden van het eerste uur, 40×2 en ouder
9 holes wedstrijd op uitnodiging voor leden van het eerste uur, 40×2 jarigen en oudere leden
Aanvang: 11.00 uur
Ontvangst vanaf 10.00 uur
Na afloop gezamenlijke lunch
Inschrijving: individueel

Vrijdag 2 juli: Stink&Drink
Vrijdagmiddag 2 juli ontvangen we jullie graag vanaf 14.30 uur op de club, waarna om 15.30 uur de wedstrijd (shotgun) start.
U speelt 14 holes in een team van 8 personen met spelvorm greensome. (4 vaste koppels) De teamscore per hole is de optelling van de 2 beste stableford scores. De flight met de meeste stableford punten is de winnaar. Het concept is Stink & Drink dus na de wedstrijd direct aan de borrel met aansluitend de BBQ.
Kosten: € 25,00 p.p
Inschrijving: Per team (2 spelers)

Zaterdag 3 juli: Alibaba
De Alibabawedstrijd is een wedstrijd met 40 hindernissen door de baan heen. U speelt een 4BBB per team van 2 in een flight van 8 spelers.
Aanvang: 11.00 uur
Ontvangst vanaf 10.00 uur
Kosten: € 25,00 p.p.
Inschrijving: Per team (2 spelers)
U bent ingeschreven na betaling.
De LUCO stelt het zeer op prijs als u in uw outfit de sfeer van Alibaba en de 40 rovers laat terugkomen. Geen verplichting, maar wel HEEEEEL leuk!

Zondag 4 juli: Golfing dinner
Zondag 4 juli ontvangen we u graag vanaf 11.30 uur op de club, waarna om 12.30 uur de wedstrijd (shotgun) start.
De wedstrijdvorm is een Texas Scramble. Alle spelers slaan af en vervolgens wordt er een bal gekozen (van iedere speler moet 3x de afslag worden gekozen).
Tijdens de wedstrijd wordt er op drie locaties in de baan het voor-, tussen- , en hoofdgerecht geserveerd. In het clubhuis wordt het nagerecht geserveerd.
Kosten: € 50 p.p.
Inschrijving: per team (6 spelers)
U bent ingeschreven na betaling.

*doorgang afhankelijk van Covid-19 maatregelen.