» Dames 1 zondag promoveren naar de hoofdklasse

Dames 1 zondag promoveren naar de hoofdklasse

Wat een wens is uitgekomen! Zowel van de speelsters, als van de pro, als van de teammanager en als van het bestuur. Dames 1 Zondag is gepromoveerd naar de Hoofdklasse na de strijd tegen Houtrak 2 op een wel heel verre golfbaan nl. Dirkshorn!

In de dubbels was het eigenlijk wel spannend. Het zag er lang naar uit dat onze dames het onderpit zouden delven maar door de juiste instelling en wedstrijdmentaliteit draaide het toch om naar winst. De singles waren eigenlijk niet echt spannend. Onze speelsters waren gewoonweg (veel) te sterk en al snel was de stand 10-8 in het voordeel van Golfclub Broekpolder dus daarmee was de strijd gestreden. En, u gelooft het misschien niet, maar de meiden doken de vijver in om de feestvreugde naar een nog hoger plan te stuwen!

Captain Vera, Jori, Nicole, Amber, Quirine, Caya en Lotte, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie prestatie!

Bekijk vooral ook hoe het werd gevierd door iedereen.