» Corona maatregelen

Corona maatregelen

Helaas is de 2e coronagolf een feit. Om deze te bedwingen heeft het kabinet op 13 oktober jl. strengere maatregelen afgekondigd, die per 14 oktober 22:00 uur zijn ingegaan.

We kunnen gelukkig blijven golfen, maar wel met de volgende beperkingen:
• Het restaurant, de kleedkamers en douches zijn gesloten. Het clubhuis en de toiletten blijven wel toegankelijk.
• Het dragen van een mondkapje in de binnenruimtes is vooralsnog niet verplicht maar wordt wel dringend geadviseerd.
• Competities (NGF) en wedstrijden tussen clubs onderling zijn verboden, clubwedstrijden gaan wel door mits er op geen enkel moment groepsvorming optreedt.
• Op onze gehele golfbaan geldt dat groepen niet groter mogen zijn dan 4 personen. Lessen en trainingen (18+) zijn toegestaan in groepjes van maximaal 4 personen + de pro.
• Voor de jeugd tot 18 jaar gelden geen restricties. De jeugdcompetitie 2020 gaat definitief niet door.

En natuurlijk:
• Houdt 1,5 meter afstand.
• Was regelmatig uw handen.
• Blijf thuis als u klachten heeft.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn hoort u zo snel mogelijk van ons.