» Corona-maatregelen vanaf 5 november

Corona-maatregelen vanaf 5 november

Naar aanleiding van de persconferentie van gisteravond en de daarin aangekondigde maatregelen hebben wij het volgende besloten.

• Alleen 2-ballen zijn toegestaan.
  • Maximaal 9 holes, u kunt kiezen tussen starten op hole 1 of hole 10.
  • Elke speler mag 1 keer per dag 9 holes spelen.
  • Reserveren is alleen mogelijk via de website, maximaal 2 dagen van tevoren. Het is dus niet meer mogelijk om telefonisch bij caddiemaster of secretariaat te reserveren.
  • U mag alleen starten als u heeft gereserveerd en op de startlijst staat.
  • Het startinterval wordt 6 minuten.
  • geen greenfee-spelers of groepen, dit geldt ook voor de hospitality-regeling (inclusief Oude Negen) .
  • Introducés zijn toegestaan, maximaal 1 per lid.
  • Alle wedstrijden (van alle commissies) vervallen tot nader order, in ieder geval de komende 14 dagen.

Bovenstaande geldt tot nader order.
Dit is een uitbreiding van de reeds geldende regels, die dus voor zover niet hierbij aangepast van kracht blijven.

Met deze maatregelen hopen wij te bereiken dat, binnen alle beperkingen, zoveel mogelijk leden kunnen blijven sporten op onze mooie baan