» Clubhuiscommissie

Clubhuiscommissie

door Joost Morsink

Als Golfclub Broekpolder hebben wij de doelstelling om onze leden een competitieve golfbaan te bieden waar zowel topspelers als recreatieve golfers met plezier en enthousiasme gaan en blijven spelen. Hiernaast moet het clubhuis een plek zijn waar het goed toeven is met een goede kwaliteit van eten en drinken en een groot gevoel van gastvrijheid.

Naast de aanstaande baanrenovatie is het opportuun om ook het clubhuis en omgeving de nodige aandacht te geven. De tand des tijds heeft na meer dan 30 jaar haar invloed op conditie en uitstraling van het clubhuis.
Els Jacobs, Rob Oostvogel en Joost Morsink maken deel uit van een compacte clubhuiscommissie die indien nodig uitgebreid kan worden met aanvullende expertise. Voor het zonnepanelen en elektra kabelproject zijn bijvoorbeeld leden van de Flora & Fauna commissie, Ube Toolens en Roel van Neerbos betrokken. Er wordt op dit moment gewerkt aan een integraal plan met stapsgewijze verbeteringen en renovaties.

De afgelopen jaren zijn reeds een aantal zaken van het onderhoudsplan gerealiseerd. Achterstallig zijn echter nog in de keuken o.a. de vloer en de apparatuur, in het clubhuis het algemeen gevoel van welzijn, de vloerbedekking, de inrichting, het comfort van de stoelen, de lounge mogelijkheden, de verlichting, de ventilatie en een eventuele extra toiletvoorziening. In de kleedkamer van de heren is de conditie van de douches en toiletvoorziening toe aan een opknapbeurt. Dit alles natuurlijk in de juiste passende kleuren, textuur en design. Het verzakte straatwerk van het pleintje buiten, de renovatie van de vetput, de mogelijkheden van terrasuitbreiding, de installatie van zonnepanelen, oplaadpalen, beveiligingsinstallatie, overkapping voor karren, etc.
Dit alles om de gastvrijheid en het prettig nodigen en vertoeven op onze club op een goed niveau te houden.