» Broekpolder International Open 2019

Broekpolder International Open 2019

Pro Golf Tour

Donderdag 11 juli t/m zaterdag 13 juli 2019

Het Broekpolder International Open wordt dit jaar wederom gespeeld. Het toernooi vindt plaats van donderdag 11 juli tot en met zaterdag 13 juli, met de pro-am op woensdag 10 juli.

Het Broekpolder International Open 2018 was een groot succes. Golf op hoog niveau, een sterke winnaar, prachtig weer, de baan lag er geweldig bij en veel vrijwilligers zorgden voor ideale omstandigheden. Fransman Nicolas Maheut won het toernooi met een score van twaalf onder par na drie rondes. Ook hebben onze eigen pro’s Maarten Bosch, Ramon Schilperoord en James Doughtie voor spannend en meeslepend golf gezorgd.

Ook door de spelers en de Pro Golf Tour wordt er zeer positief op het toernooi teruggekeken en daarom willen wij het toernooi weer organiseren.

Ook nu kunnen Nederlandse professionals en topamateurs een plek in het toernooi verdienen met een wildcard bij The Dutch Futures en PGA Holland. Ook zullen we weer een eigen kwalificatiewedstrijd houden voor de amateurs van Broekpolder.

De organisatie van het toernooi is begonnen en in de komende nieuwsbrieven volgt meer informatie.