» Dutch Futures wildcards bekend voor Broekpolder International Open

Dutch Futures wildcards bekend voor Broekpolder International Open

●The Dutch Futures wildcards bekend voor Broekpolder International Open

Na een serie van vier wedstrijden op The Dutch in maart en april zijn de wildcards voor deelname aan het Broekpolder International Open bekend voor spelers van the Dutch Futures:

Professionals: Fernand Osther, Sven Korver, Bas Slungers, Giesbert Gommers en Mitchell Schoorl

Amateurs: Nordin van Tilburg, Sjors den Ambtman, Koen Kouwenaar en Stan Kraai. Mochten Kouwenaar en Kraai in juli het ELTK spelen, dan gaan hun wildcards naar Mats Markovits en Kenzo Vlassaks.

De vier gespeelde wedstrijden tellen mee voor de order of merit van the Dutch Futures.

Naast deelname van Dylan Boshart, Maarten Bosch en Axel Geers, de drie playing professionals van Broekpolder en ambassadeu

rs van het Pro Golf Tour Broekpolder International Open, heeft de organisatie wildcards gegeven aan de professionals Ramon Schilperoord (ook lid van Broekpolder) en Floris de Haas (deelnemer KLM Open 2015).

Op de webpagina van Golfclub Broekpolder staat een overzicht van alle deelnemers die tot nu toe bekend zijn en van wedstrijden waar nog meer wildcards te verdienen zijn.

Fernand Osther