» Wildcards voor Stan Kraai en Sven Korver in Broekpolder International Open (Pro Golf Tour 2018)

Tijdens de 36-holes wedstrijd van The Dutch Futures op 4 en 5 april zijn twee wildcards gewonnen voor het Broekpolder International Open, namelijk door Stan Kraai (amateur) en Sven Korver (professional).

In een sterk deelnemersveld eindigden zij tussen Reinier Saxton, Lars van Meijel, Robbie van West en Daan Huizing, die op de Challenge Tour spelen, en Fernand Osther, die al eerder een wildcard won.

Stan Kraai is 19 jaar oud en als amateur lid van de Oranje selectie, Sven Korver is eveneens 19 jaar oud en tweedejaars professional.

Het Broekpolder International Open is een toernooi op de Pro Golf Tour en wordt van 4 t/m 7 juli 2018 gehouden op de baan van Golfclub Broekpolder in Vlaardingen. Voor het toernooi werkt Broekpolder samen met The Dutch Futures, PGA Holland en de NGF om Nederlandse topspelers wildcards te laten verdienen.

Klik hier voor de uitslagen van de tweedaagse wedstrijd van The Dutch Futures op The Dutch.

links: Sven Korver, rechts: Stan Kraai