» Afscheid van Fred & Esther

Afscheid van Fred & Esther

Zoals u bekend zal zijn gaan Fred & Esther Diks stoppen met het restaurant. Fred Weerdenburg zal met Brut Catering het restaurant voortzetten. Fred Diks zal het komende jaar nog wel als manager aanblijven.

Vanwege de aangescherpte corona-maatregelen kunnen we nu geen groots en gepast afscheid organiseren. We weten nog niet wanneer dit afscheid zal plaatsvinden. In ieder geval willen we als onderdeel van dit afscheid een mooi en passend cadeau aanbieden.

Het bestuur zou graag willen dat dit een gezamenlijk cadeau wordt van de vereniging, individuele leden en diverse groepen van leden. Het zou mooi zijn als het een waardevol cadeau wordt waarmee we onze dank aan Fred en Esther nog eens kunnen onderstrepen.

Er zijn al commissies die een inzameling gaan houden. Als u persoonlijk, met een groep van leden of namens een commissie wilt bijdragen, dan vragen wij u contact op te nemen met de secretaris via secretaris@golfclub-broekpolder.nl. It goes without saying dat de herkomst bij de gift vermeld wordt als u daar prijs op stelt.