» NK voor Golfers met fysieke beperking (NGF)

NK voor Golfers met fysieke beperking (NGF)

Dit jaar zal de NGF voor het eerst twee open wedstrijden én een Nationaal Kampioenschap voor golfers met een fysieke beperking organiseren.

– 31 mei 2015, Open Wedstrijd, Almeerderhout
– 11 juli 2015, Open Wedstrijd, Oosterhoutse en
– 22 augustus 2015, Nationaal Kampioenschap voor golfers met een fysieke beperking, De Batouwe

Deelname aan deze wedstrijden staat open voor spelers die in het bezit zijn van een pas van de European Disabled Golf Association (EDGA). Verder moedigen wij golfers aan die in het bezit van een handicartpas zijn en die zelf denken dat zij wellicht ook kwalificeren voor een EDGA-pas, zie bijgaande richtlijnen, zich in te schrijven.

Omdat het hier gaat om de eerste wedstrijden hebben wij uw hulp nodig bij het verspreiden van dit bericht aan eventuele kandidaten voor de wedstrijden.

Voor meer informatie: www.ngfwedstrijden.com of email ramon@ngf.nl.