» Maandag 9 oktober: Speel mee met de Support Casper Golfdag

Maandag 9 oktober: Speel mee met de Support Casper Golfdag

Maandag a.s. organiseert de Stichting Overleven met Alvleesklierkanker (ook bekend als Support Casper) op Golfclub Broekpolder de tweede editie van de Support Casper Golfdag.

De opbrengst van deze golfdag komt ook dit jaar weer geheel ten goede aan het innovatieve en baanbrekende onderzoek naar de behandeling van alvleesklierkanker door Prof. dr. Casper van Eijck en zijn onderzoeksteam.

De vorig jaar gehouden eerste editie van deze golfdag was niet alleen vanwege de geweldige weersomstandigheden en de conditie van de baan een groot succes. Met onder meer Dirk Kuijt en Ronald Koeman onder de 88 enthousiaste wedstrijddeelnemers, kon namelijk aan het einde van de dag een cheque ter waarde van € 46.500,– aan Prof. dr. Casper van Eijck worden overhandigd.

Ook dit jaar zal Golfclub Broekpolder haar baan en clubhuis aan ons ter beschikking stellen.

Wilt u meedoen, neemt u dan contact op met Sjoerd Zwanenburg (06-22986752 / Email) of download het inschrijfformulier.
Voor het programma en meer info, klik hier.